poniedziałek, 11 czerwca 2012

Napój owsiany - owsianka w kartoniku

Dobra, nie jestem wege świrusem.
Na śniadanie jem kanapkę z sopocką, zasiadam do panierowanej piersi kurczaka na obiad,
a kolacyjną bułkę zagryzam parówką (ew. parówkę bułką ;) ).
Zamiast ''mleka'' sojowego, które mlekiem nie jest - wybieram krowie.
Nie mówiąc już o zakrapianiu kawy tym pierwszym - który mądry wymyślił tak przykry miks?
(naprawdę, wyjątkowo ciężko po TYM wyratować swój poranny napój bogów).

Chętnie jednak sięgam po wszystkie fajnie wyglądające na półce mleko-alternatywy.
Tu ukłon w stronę matuli, której słowa ''na jedzenie nigdy nie żal pieniędzy'' skutecznie nie powstrzymują mnie przed zakupem kolejnych, (nie)potrzebnych produktów - choćby w cenie 3,99 zł za 200 ml.


Napój owsiany to taki mleczny ulepek.
Oczywiście bez mleka - no i bez soi - czysty i przyjazny dla alergików.
Bardzo eko, bardzo kul i na czasie, no wiecie.
Wyposażony w wapń (a przynajmniej tak twierdzi kartonik), w doborowym towarzystwie sympatycznych glonów morskich. :)
Nie wiem, czy to 'spoko', jednak skład nie pozostawia złudzeń.
Woda, owies - 11%, koncentrat soku jabłkowego - eko, kakao odtłuszczone - eko 1,5%, olej słonecznikowy tłoczony na zimno - eko, - no i ten nieszczęsny - GLON MORSKI Lithothanium calcareum 0,3%, mączka chleba świętojańskiego - eko, naturalny aromat czekoladowy - eko, sól morska. 

Oczywiście obecność tego składnika nadaje ciekawej hardkorowości - więc może to być plus (?). :)


Smak?
Wypisz wymaluj nutridrink czekoladowy, pewnie za sprawą olejową w składzie.
Całkiem sympatyczny - oczywiście, jeśli ktoś polubił wysokoenergetyczne odżywki (przeczytaj o nich więcej TUTAJ)
Ukochanego posmaku rozmokniętych płatków owsianych niestety jak na lekarstwo. :(

Ile to kalorii?
W 100 ml - 61 kcal, więc jeśli unikamy mleka 3% jak ognia - odradzam. :D 

Cena?
3,99 zł za kartonik/200 ml

Gdzie kupiłam?
Supermarket Alma

Moja ocena:
4/10 - przewidywalnie słodkawy, mleczny napój, wabiący swą owsiankowatością, której nie czuć, a którą w TAKIEJ cenie posmakuję w postaci CAŁEGO, pół kilowego opakowania (oczywiście, po uprzednim dodaniu mleka...krowiego :D)

29 komentarzy:

  1. Picia tych wynalazków solo nie jestem fanką... ale pyszne owsianki i kasze manne na nich wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam czegoś takiego ale chętnie bym spróbowała :)
    Chociaż dopisek, że smakuje jak Nutridrink jednak trochę mnie odstraszył, nie lubię tego metalicznego posmaku Nutridrinka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Golden syrup to coś między miodem, a syropem klonowym. Ot, słodzidło :) Sam w sobie nic ciekawego, ale smaczny jako dodatek... do wszystkiego.

    Podoba mi się, że w gorącej owsiance robi się bardzo płynny, a na zimnych lodach zamienia się w twardą karmelową skorupkę :) Jeśli lubisz BARZDZO-SŁODKO, to gałka lodów czekoladowych polana golden syrup przekracza wszelkie granice wytrzymałości ;)

    Pierwszy raz kupiłam, kiedy piekłam musli-batoniki i do tego jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym , żeby moja mama kiedyś powiedziała, że na jedzenie pieniędzy nigdy nie szkoda ;d. Zazwyczaj słyszę, że te moje wydziwiania to kosztują majątek i powinnam jeść normalnie (czyt. majonezy, wszystko cukrowe i z tłuszczem i takie inne, których nie mam najmniejszego zamiaru nawet tknąć ;P)
    A napój ciekawy. Ale nad ceną to ja sama bym się zastanowiła, no po kim ja to mogę mieć... ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo jak wchodzę do Almy to dostaje oczopląsu od takich produktów i chcę kupić WSZYSTKO

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozostanę przy tradycyjnym zimnym mleku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczka jest koreańska (chyba)
      można je kupić na ebayu ;)

      Usuń
  7. u mnie takiego cuda się nie dostanie:D w końcu dodałaś jakiś wpis, czekałem z niecierpliwością:D!

    OdpowiedzUsuń
  8. czego to ludzie nie wymyślą:P jednak odstraszają mnie te glony xD

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy, ale glony mnie przerażają! no i cena trochę przesada, ale jak smakuje to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa sprawa z tym glonem heh :D
    lubię takie rzeczy, dobry jest napój sojowy z Biedrony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba go już wycofali, bo dawno nie widziałam... ;[

      Usuń
    2. właśnie - ja też nie... :(

      Usuń
  11. Ciekawe to ;) Chyba zacznę szukać i oglądać takie kartoniki w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zdecydowanie wybieram mleko krowie. Mogę żyć bez mięsa, ale jako weganka długo bym nie wytrzymała. Za bardzo kocham moje serki:).
    Ale jak zobaczę gdzieś taki owsiany wynalazek, to zakupię chociażby z ciekawości;).

    OdpowiedzUsuń
  13. z ciekawości może kiedyś spróbuję (jeśli w rączki mi wpadnie), ale i tak będę wierna krowiemu mleku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, chętnie spróbuje jeśli kiedyś natrafię na sklepowej półce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja chociaż nie jestem wege, uwielbiam mleko sojowe! <3 Kawka z takim mlekiem, uwielbiam <3 Albo owsianka na mleku sojowym waniliowym alprosoy, polecam! :) Można dodać truskawki, jest idealna (dla mnie :D)!
    A ten ciekawy napój z chęcią obczaję w almie, dziwi mnie dodatek glonów ;)
    Fajnie, że dajesz też recenzje takich produktów :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, mleko sojowe się całkiem sprawdza w owsiankach, ale w kawie totalnie mi coś nie podchodzi ;< jakieś takie...kwaśne?

      Usuń
    2. Ja nawet piłam kawe z mlekiem sojowym waniliowym ;D i było mega :D chociaż oczywiście zwykłe też jest pyszne! :) Kawa = niesamowita przyjemność ;)
      K.

      Usuń
  16. Oj uwierz mi, że sos mascarpone jest obłędny;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może być smaczne:) Chociaż drogie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Owsianka w kartoniku, którą można nosić ze sobą? Marzenie! Chociaż ten glon... :P

    OdpowiedzUsuń
  19. torcik zmusem jabłkowym i moj ulubiony Czarny Las..

    dziekuje za życzenia
    co u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nie jestem zwolennikiem mleka sojowego. Chyba, że czekoladowego napoju sojowego w ramach deseru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię takie nowości:) też często biorę w ciemno jak mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beyοnd hardωare, Apple telegraphed many of the
    same serviсes thаt Google offerѕ to compеte long-term in the mоbile ѕрace,
    and as the smartрhonе reaches new markets and expands
    within existing ones. If yοu're a Black Berry user who's alwаys
    sending e-mаils bacκ and forth ωhile
    away from your desk, getting used to the 4.

    mу pаge; іphone (bookstofilms.com)

    OdpowiedzUsuń
  23. In оther worԁs, you сan finԁ Cheаp Android tаblet is out οf Intel's control. Let'ѕ hope sо, thеy build good stuff evеn waterproοf smartphones which Cupertino doesn't. Being an Android tablet capable of running thousands of new-style Windows apps. 7-inch display, smaller than the near 10-inchdisplay on the iPad does.

    My web-site ... may tinh bang (www.resovia.de)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...